Skip to main content

Com cada any per estes dates, el Teatre Principal ha acollit la Gala del Teatre organitzada per la delegació de Cultura i Solidaritat de Junta Central Fallera, on el talent de la cultura valenciana ha sigut el protagonista d’esta especial vetlada.

El grup de albaes i la colla de tabal i dolçaina de Junta Central Fallera han sigut els encarregats de rebre a la nostra Fallera Major de València, Carmen Prades, que al costat de la seua Cort d’Honor, han estat acompanyades pel regidor de Falles i president de Junta Central Fallera, Santiago Ballester.

‘Looser o no ser’ ha sigut el nom d’esta Gala que ha dirigit Lola Soler i que ha comptat amb una quinzena d’actors i més de 20 ballarins, tots ells vinculats al teatre i als playbacks i, per tant, a la cultura valenciana.

Finalment, s’ha fet lliurament dels diferents guardons del Teatre Faller, així com dels desitjats Saragüells que reconeixen, en les respectives categories, als millors actors i actrius de repartiment, principals i novells, així com les millors adreces i muntatges.

Estos han sigut tots els premiats:

Fotografies: Fotofilmax (JCF)