Esta vesprada, aprofitant la visita d’estos dies a la ciutat burgalesa per les seues festes de Sant Pere i Sant Pau, la Fallera Major de València, Carmen Prades, i la seua Cort d’Honor, han visitat la seua Catedral, declarada Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO i que és, sense dubte, un dels emblemes de la ciutat.
Tota la delegació valenciana ha disfrutat de la majestuosa arquitectura gòtica d’este temple de tres naus amb més de huit segles d’història i ha pogut delectar-se veient com la llum es filtra a través dels seus grans finestrals i vidrieres.
També han pogut conéixer algun dels racons més representatius del temple com la seua famosa ‘Escalera dorada’, referent del primer renaixement burgalés, la ‘Capilla de los Condestables’ amb els seus tres extraordinaris retaules, o la ‘Capilla de San José’ amb la seua volta estrelada.
Esta bonica visita organitzada per la delegació de Burgos ha sigut una mostra més de la bona sintonia entre les dos ciutats que continuen estrenyent llaços culturals a través de la història, l’art i les tradicions compartides.
Fotografies: Fotofilmax (JCF)


