Skip to main content

Des de fa anys, Benifap, la Federació d’Amics de la Pólvora de Benicalap, dispara el mes de juny la seua Macromascletà Universal. Un esdeveniment que gira entorn de la pólvora festiva i que ja s’ha convertit en una cita marcada en el calendari de trets a la ciutat.

Este divendres en el casal de la falla Acàcies-Picayo s’ha donat a conéixer el cartell anunciador de l’esdeveniment, comptant amb la presència de la Fallera Major de València, Berta Peiró, que ha actuat com a madrina de l’acte i ha sigut l’encarregada de revelar el cartell anunciador de la Macro2025. Un acte que ha sigut presentat per Boró Peiró i Vicente Alventosa.

La V Macromascletá Universal tindrà lloc el dissabte 14 de juny de les 21 hores en l’Avda. del Llevant UE de Benicalap, sent l’encarregada del tret la Pirotècnia Turís. Un espectacle de llum, so i color amb més de 300 quilos de pólvora.

Benifap està integrada per cinc comissions falleres de Benicalap: la falla ‘Els Generals’, Acàcies – Picayo, Av. Burjassot-Serra d’Agullent, Pere Cabanes – Joan XXIII i Manuel Meliá i Fuster – Mª Fernanda D’Ocón.

Fotografies: Fotofilmax (JCF)